FOTOGRAFIE STORICHE DI COASSOLO / COASSOLO'S HISTORIA PHOTOGRAPHS

Vedi anche: http://www.comune.coassolo.to.it/Home/GuidaDettagli/Galleriafotografica

L'obiettivo è la creazione di un archivio storico-fotografico della storia del comune di Coassolo attraverso le immagini.

Fondamentale è la collaborazione di tutti in modo che le molte fotografie senza nessuna indicazione (data dello scatto e/o persone ritratte) possano essere catalogate ed inserite nei vari album.

Per mettere a disposizione le vostre fotografie, dare indicazioni su quelle inserite negli album o chiedere di oscurare una o più immagini contattare Giacomo Marietta (Lino), +39.3478027358 - mail: giacomo.marietta@gmail.com

Tutte le fotografie sono di proprietà di quanti le hanno messe a disposizione. E' vietata la riproduzione, anche parziale, con qualsiasi mezzo senza specifica autorizzazione.

The aim is to create an historic-photographic archive of Coassolo's collective history trough the images.

Everybody's participation is fundamental, in order to classify and include in the different albums photos without any information (shoot's date and/or people portrayed).

To make your photos available, give information about those already included in the albums or ask to obscure one or some images, please contact Giacomo Marietta (Lino): +39.3478027358   email: giacomo.marietta@gmail.com

All photos belong to people that made them available to the community. It's forbidden to reproduce these photos, even partially, with whichever means, unless you have a specific authorization.